Programe EU

PROGRAMUL OPERAȚIONAL - ECONOMIE INOVATOARE

Image
Compania «P.W. DEFRO» utilizează Programul Operațional - Economie Inovatoare, anii 2007 - 20,014. Acțiunea 6.1 "Pașaport pentru export"
 
Măsura 6.1 "Pașaport pentru export", pe scurt
Programul Operațional - Economii Inovatoare prezice că sprijinul pentru dezvoltarea exporturilor se va acorda la 2000 companii pe an. Măsura se adresează companiilor din sectorul IMM-urilor de pornire export sau potențiali exportatori cu sediul în Republica Poloneză (în cazul persoanelor fizice cu domiciliul în Republica Polonă) Compania poate primi finanțare pentru un singur proiect, care nu mai mult de 24 luni durează. Suma maximă a finanțării se ridică la 200 000 de zł, care pot fi folosite pentru a acoperi 50% din costurile totale eligibile asociate cu dezvoltarea de afaceri de export.
Ca parte a Măsurii un suport complet pentru antreprenori de IMM-uri interesate în stabilirea de contacte de afaceri cu parteneri străini, inclusiv, în special, de consiliere și formare profesională în domeniul promovării vânzărilor în străinătate și promovarea exporturilor, de cercetare de piață externă, participarea la târguri și expoziții (suport nu acoperi ajutorul public legat de exportul produselor) vor fi furnizate. Principalele ipoteze pentru măsura 6.1 "Pașaport pentru export" poate fi găsită în cadrul Programului Operațional - Economie Inovatoare și o descriere detaliată a priorităților programului. Documentație pentru Măsura 6.1 "Pașaport pentru export" pot fi găsită pe site-ul Agenției Poloneze pentru Dezvoltarea Intreprinderilor.
 
Măsura 6.1 "Pașaport pentru export" va permite întreprinderilor să:
- Cota de creștere a exporturilor în vânzări de bunuri și servicii,
- Intensificarea relațiilor cu partenerii externi,
- Îmbunătățirea recunoașterii de branduri comerciale și companiilor de pe piețele externe.
 
"Pașaport pentru export" include un pachet de servicii pentru IMM-uri care conțin:
o evaluare a eligibilității pentru Măsura 6.1 și export potențiale antreprenori; consultativ în măsura necesară pentru antreprenor cu privire la:
- Piața țintă de export și activități de promovare a identificat pentru punerea în aplicare de către antreprenor
- Legislație, reglementări, proceduri, obiceiuri, practici și principii de afaceri care determină accesul bunurilor, serviciilor sau capitalului pe piața selectat
- oportunități pentru situațiile financiare de sprijin pentru exportator, inclusiv finanțarea costurilor tranzacțiilor de asigurare legate de exporturi,
- Crearea de strategii de dezvoltare de export, rezultatul este elaborarea Planului de Dezvoltare Export cel puțin unul dintre următoarele instrumente
- Căutare și selecție de parteneri din piața țintă,
- Participarea la târguri din străinătate ca expozant,
- Participarea la misiuni comerciale organizate în străinătate, precum și în timpul antreprenorul târg sau misiune trebuie să aibă loc cel puțin o întâlnire cu potențialii contractanți
- Pentru a obține documentele necesare de autorizare introducerea produselor sau serviciilor pe piețele externe selectate.